Suggestie doen

Wij vinden het erg belangrijk dat u tevreden bent over uw behandeling en onze service. Ziet u mogelijkheden voor verbetering, dan horen wij het graag. Voor ons is dit een kans om onze dienstverlening te verbeteren. U kunt uw suggesties voor verbeteringen bespreken met uw therapeut. Ook kunt u ons een (anoniem) bericht sturen via onderstaand formulier, of u kunt uw suggesties aangeven bij het klantentevredenheidsonderzoek dat wij u, met uw toestemming, aan het eind van de behandeling sturen.

Klacht doorgeven

Fysiotherapie Weerdsingel streeft ernaar om diensten te leveren die voldoen aan uw wensen en verwachtingen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over uw behandeling of onze service. Het is goed om dit te bespreken met uw therapeut. Vindt u dit lastig of heeft dit niet geleid tot het door u gewenste resultaat? Dan bestaat de mogelijkheid een klacht in te dienen. Wij streven ernaar deze snel en adequaat te behandelen.

U kunt uw klacht aan ons kenbaar maken:

  • mondeling aan uw therapeut of één van de collega’s
  • schriftelijk: per brief of via onderstaand formulier
  • telefonisch 030-2312627 

Vergeet u niet uw naam te vermelden en aan te geven hoe wij u kunnen bereiken?

Wij nemen contact met u op

De klachtencoördinator neemt contact met u op om uw klacht te bespreken en bekijkt met u welke vervolgstappen mogelijk zijn. De klachtencoördinator is niet uw behandelend therapeut.

Bekijk voor meer informatie ons klachtenreglement. U kunt het reglement ook op vragen bij onze therapeuten.

Velden met een * zijn verplicht

Start typing and press Enter to search